pondělí 23. září 2013

Podzim - vítej, má lásko

V sobotu byl první oficiální podzimní den a tím pádem začalo i mé nejoblíbenější období roku - miluji poslední čtyři měsíce roku. Podzim, mlhy, sychravo, barevné padající listí, přípravy na Vánoce... Bohužel poslední tři roky mi pracovní poměr nedovoloval, abych si podzim užila dle svého, takže to tento rok jsem se rozhodla si to vynahradit a sepsala Seznam...

Tyhle seznamy "co musíte nutně udělat až přijde podzim" vídám na tumblr už tak od poloviny června (!!), protože sleduji spoustu blogů zaměřených čistě jen na podzim, popřípadě Halloween. Já si z nich vzala věci a činnosti, které se mi líbily a jsou proveditelné v Čechách - což bohužel koleda o Halloweenu není...
Původně jsem tím chtěla jen zahltit svůj tumblr, ale ve výsledku jsem si řekla, že by to byla škoda neukázat i tady, protože všechno hodlám poctivě dokumentovat foťákem, takže třeba hodím dvě, tři věci ze seznamu i sem na blog.

Samozřejmě máte svolení tento seznam různě krást, upravovat a vystavovat u sebe na blogu, pokud mi dáte do komentářů odkaz, ráda se podívám, jak si užíváte nejkrásnější roční období a doufám, že lidem kteří na rozdíl ode mě sychravé počasí nesnáší aspoň trochu zlepším náladu.

1. ochutnat dýňové latté - a trochu zadoufat, že se dá sehnat jinde než ve Starbucks
2. skočit do hromady spadaného listí a vyválet se v ní
3. udělat si vlastní Halloweenský kostým - to dělám každý rok
4. přečíst si dobrou knihu - to dělám celý rok, ale budiž
5. koupit si voňavou svíčku s nějakou podzimní vůní
6. na pouti jít na jízdu strašidelným zámkem, nebo navštívit místo, kde straší
7. kouknout se na film Hocus Pocus
8. jít na pozdimní festival
9. vyřezat halloweenskou dýňovou lampu
10. zkusit nějaký nový recept z podzimních surovin
11. udělat nějaké podzimní umění - fotky, malbu, koláže z listí
12. udělat jablka v karamelu
13. opékat marshmallows na ohni
14. projít se kukuřičným polem
15. vyprávět si s někým strašidelné historky
16. upéct dýňový koláč
17. udělat si domácí horkou čokoládu
18. jít se projít, až kolem bude padat listí
19. jít na houby
20. udělat maraton hororových filmů
21. udělat playlist podzimních písniček
22. ušít si novou dlouhou sukni nebo šaty
23. vzít si na sebe něco hnědého nebo oranžového
24. udělat nějaký podzimně/čarodějnický photoshoot
25. koupit si nové podzimní boty
26. jet na projížďku na kole

Žádné komentáře:

Okomentovat